Ik ben morgenavond alleen thuis, wat is nou een leuke vrouwenfilm?

Niet helemaal mijn genre, maar lijkt me toch best leuk. Iemand een favoriet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Leuke vrouwenfilm"? Een contradictio in terminis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Superbeer: lullig hoor :)

Antwoorden (21)

Thelma and louise...niet echt een leuke film maar volgens mij zijn ze daarna gestopt.

Toegevoegd op 20-06-2009 23:46:35
Ik denk dat als ik een recente "vrouwenfilm" zou moeten aanraden dan toch Australia een hele leuke is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sex and the city-the movie
Films met Hugh Grant

Toegevoegd op 20-06-2009 23:44:16
De meeste dan, zijn wel romantische comedies, vind ik redelijk vrouwvriendelijk :-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The money pit, met Shelley Long en Tom Hanks.
Heel veel humor en ook nog romantiek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is idd een leuke:D
The Sound Of Music, duurt lekker lang ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Out of Africa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Full Monty
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PS I love you
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dancer in the Dark... met Bjork... aanrader... en imposant... en indrukwekkend... maar geen romcom... (romantisch-comedy) en leuk...

Ze wordt ter dood veroordeeld, maar dat mag de pret niet drukken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elvira Madigan, gaat over hopeloze liefde en heel mooi verfilmd.

Toegevoegd op 20-06-2009 23:52:11
Maar kom er maar 'ns aan, ik heb uit America besteld. Wilde die persé hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dat deze? http://www.imdb.com/title/tt0061620/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is hem
Doorgaans ook niet helemaal mijn genre, maar ik heb toch echt genoten van Notting Hill
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
You got mail.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''Sex And The City, The Movie''...met stip op 1!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan je Moulin Rouge aanraden. Het is niet zo mijn genre films, maar deze is wel heel mooi vooral heel leuke muziek!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook voor mij gaat 'leuk' en 'vrouwenfilm' niet per definitie hand in hand, integendeel. En chicklit (Bridget Jones diary enzo) al helemáál niet. Er zijn wel hele goede vrouwenboeken (één van mijn favorieten is the Lifes and Loves of a She-devil van Fay Weldon), maar de films daarvan zijn vaak uitgesproken flauw of maar een slap aftreksel van het boek. Vooral die trouwens.
Maar er zijn wel prachtige films die mannen soms wat saai vinden ; zoals A.I. , of Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twilight :)! Echt een ontzettende zwijmelfilm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dirty dancing vind ik wel zo een vrouwenfilm..... Is trouwens wel mijn genre en die van mijn moeder en die van mijn zusje.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als vrouw zijnde heb ik het ook niet zo op typische vrouwenfilms, maar "what women want" is wel enorm grappig! Vorige week nog op tv geweest....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drie dagen geleden stelde je deze vraag in verband met "de dag erna". Heeft het nog zin? Indien ja:

La Tourneuse de Pages
"In deze knappe psychologische thriller van Denis Dercourt doet de tienjarige Mélanie toelatingsexamen voor het conservatorium. Als de juryvoorzitster haar uit haar concentratie haalt, mislukt het voorspelen. Ontgoocheld besluit ze nooit meer een piano aan te raken. Tien jaar later ontmoet ze de echtgenoot van de vrouw die haar zo’n grote kans ontnam. Dan is het tijd voor wraak."

regie: Denis Dercourt/85 minuten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor heeft best zin, ik zal dit lijstje er op een ander moment vast nog wel een keertje bij pakken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trouwens... "vrouwenfilm...?" Ik ben man en vond deze film ook boeiend. Mag toch wel?
The Piano

Toegevoegd op 26-06-2009 01:12:25
Anna and the King.